Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
g-spot g-spot skrev den 4 september, 2007 kl. 10:54
Lägesrapport... ...det är mycket nu. Det ser jävligt tight ut för mig, så här är läget, jobbar den 15:e (lör) till 12.00 så jag skulle kunna ta mig hem efter det, MEN då kunde väl inte kidde? Dessutom har jag match dagen efter (14.00) som jag måste tillbaka till. Helgen 22:a blir också svår, har match 14.00 på lördagen (när jag kollade en annan gång kunde jag vara i vetlanda vid 23-tiden)...men det var väl någon som inte kunde 22:a eller hur. Helgen efter detta, har jag match (29:e) på lördagen kl 12.00, så då skulle jag kanske kunna ta mig till alseda lite tidigare, så kanske lite spel lördag och sedan mycket spel söndag. Det är nog det bästa jag har att komma med just nu. Ett alternativ är ju att jag tar mig hem den 22:a och sedan kör vi hela dagen 23:e (sön)... der Bogmeister,
Vänta …