Ordföranden skrev den 16 augusti, 2007 kl. 13:41 !? ....eller inte. För övrigt så har Svenne snackat om att han kan spela lördagen den 8:e september, vad säger ni andra om det? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer