BRA! Jodå, det är en bra plan. Frågan är nu bara när Dod kommer...? Antingen drar vi väl igång vid klockan 6-7 eller strax efter 8 på fredagen antar jag. Platsen är ju uteplatsen på Bengtsgård, vilket gör att vi måste se till att få med både nödvändig SL-litteratur samt våra viktiga pärmar upp dit. Men det löser vi väl innan där antar jag... Ordföranden,


Senaste kommentarer