g-town skrev den 17 juli, 2007 kl. 21:31 resa... jag kan ta Swebus till Nässjö, och då är jag där 15.15. Tar tåget till Vetlanda, där 15.46. Och tar hederliga 335 mot Alsda 16.15 och kliver in på Oakhill, 16.39.....låter det som en bra plan? booooooooog, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer