Bogmeister skrev den 17 juli, 2007 kl. 01:19 nedkomst... jag är ledig hela fredagen, så kan ju i stort ta mig hem när som. Ska kolla upp biljetter imorgon så meddelar jag här hur det ligger till. Men det ska inte vara några problem att komma igång hyfsat tidigt... der ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer