Komma... Ja, bara vi kommer igång hyfsat på fredagen och får lite uppdateringar och kommer igång med äventyret så är det ju bra. För övrigt har jag snackat med Bergis, han är kanske i stan, men är tveksam till spel dock. Han vet att vi spelar i alla fall, så det är ju upp till honom om han känner för att höra av sig. Jag ser dock ingen fara på taket, vi har ju spelat på 3 spelare med enorm framgång tidigare! Jag föreslår även att Bogen meddelar i gästboken när han kan på fredag, så vi kan boka en mötestid... Blir det på Bengtsgård förresten, eller hur var det med det?


Senaste kommentarer