jävla sven... jaha....ingen lill-balle alltså. Stor-balle kan kanske hoppa in med en påse OLW och sova lite i hörnet istället? Fan, jag hade ju tänkt att kanske åka med sven från JPG på fredagen, men det får ordna sig. Jag ska försöka ta mig till alseda i hyfsad tid på fredagen. Ledig hela dagen. Ser fram emot lite RPG. Men nu är det Öland Roots som gäller!!! da bog,


Senaste kommentarer