Solklart Det tycker jag är totalt tokbestämt att vi ska spela D&D i vilket fall som helst! Framförallt om inte Svenne kan spela förrän i oktober nästa gång! Fan Svenne, det har ju varit bokat sedan 2-3 månader tillbaka.... Men, men, jag tycker vi kör i vilket fall som helst, annars blir det ju samma visa som med förra äventyret i D&D.


Senaste kommentarer