kidde skrev den 8 juli, 2007 kl. 23:28 MMM Vadå kört? Du menar att du inte är med och spelar ens nu i Juli eller. Trodde jag hade varit bokat i två månader nu. Om svenne inte kommer så antar jag att vi lirar D&D ändå. En sånhär helg kan vi väl inte missa. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer