Närmar sig.... Nu börjar det snart bli tid för D&D-helgen... Hoppas att det inte har uppkommit några problem för någon, ingen har ju meddelat det här i alla fall. Själv kommer jag ner till Alseda några dagar tidigare än så, är det fler som är tillgängliga för t ex lite brädspel redan tidigare i veckan?


Senaste kommentarer