Ordföranden skrev den 1 juli, 2007 kl. 12:40 Sleten ...jo, man hade ju inte suttit och varit sliten på samma sätt om det istället hade handlat om ett långparti D&D igår... Möjligtvis lite kass i buken av all Trocadero och snacks... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer