kidde skrev den 25 juni, 2007 kl. 00:30 MMM Okej, då anser jag att helgens aktiviteter är avbokade då. Synd för levern, då lär det bli en dubbelhelg igen... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer