aiiight.... kollade sj till Vetlanda lördagen den 30:e...och det enda tåget som går skulle vara framme i Vetlanda 22:20, vilket betyder att vi kanske skulle komma igång runt 23 kanske. Kollade inte hur mycket det kostade. Känns inte som det är så mycket lönt. Vi får satsa på julihelgen istället.... big bad bog, Götet för


Senaste kommentarer