Ordföranden skrev den 17 juni, 2007 kl. 02:11 Okidoki -- känns helt ok för min del. Helgen är ju inte ändrad ändå, även om platsen blir annorlunda. Det blir ju nästan som i gamla tider när vi spelade lite här och var ibland! Gött om det blir tokhelg med spel, allt jag har att säga! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer