MMM Ja det är den 29:e på fredagen som jag ska på kalas, så lördagen är väl rätt lugn för mig. Bakis bara, men det var jag ju senast också. Kanske bara bra för spelgruppen när jag är lite lugnare. Det har dykt upp ett litet problem med helgen i juni 20-21 då jag föreslog spel eftersom jag skulle vara hemma i alseda hela helgen. Brorsan har köpt en hudvalp som han för nån vecka innan. Så den ingår nummera i mina åtagande den helgen. Så vi får spela på bengtsgård istället. Kan inte läman den ensam i 10 timmar båda kvällarna. Men det borde väl inte vara nått problem.


Senaste kommentarer