Ordföranden skrev den 25 juni, 2010 kl. 10:45 Det tycker jag. Pratade med Sekreteraren för några dagar sedan, och han sa detsamma. Så någon gång i mitten av juli borde vi sikta på en spelhelg. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer