spel det verkar som det inte kommer att bli något problem med att få ledigt ifrån jobbet. Min match börjar 12.00 alltså hinner jag med 16.15 bussen till Jönköping, och om Svenne eller någon annan ska köra ifrån Jönköping är jag där 18.15, och då kanske vi är i alseda, runt halv 8-8. Kan alla andra spela då? bog,


Senaste kommentarer