Gothenburg skrev den 5 juni, 2007 kl. 21:34 no play... 13-15 juni ska jag vara i hultsfred och supa, slåss och knarka, så då blir det inget lir med mig iallafall... Das Bog..., ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer