Jönköping skrev den 5 juni, 2007 kl. 19:55 Spelhelg? Hejsan alla glada, klart att jag ska ha en MM för yxhugget. Hade inte räknat med nåogt annat. Undrar föresten om det är någon som är sugen på att spela lite helgen innan midsommar? alts den 13-15 Juni?? ha det gött! Svenne, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer