RPG Trevligt med lite rollspelande i helgen, både en kort sväng Western och ett bra parti D&D. Känns gött att den gamla D&D-gruppen är igång igen! Nu får vi se till att spela någon mer gång i juni innan det blir långspelhelg i juli som Sekreteraren föreslog.


Senaste kommentarer