Ordföranden skrev den 10 maj, 2007 kl. 15:32 Rollspel ...undrar vilka som är med och spelar på lördag? Kommer Bergis eller....? Nåja, jag har i alla fall förberett Western om det vill spelas en stund, dessutom har vi ju en uppsjö brädspel att välja på. Kanske en kombination till och med!? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer