gööööteborrrg skrev den 9 maj, 2007 kl. 09:45 ... så länge den gode Gillmark inte när en kommunist vid sin barm, och håller honom borta ifrån glöggen kommer det att ordna sig... grattis iallafall... tokbogen, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer