Ordföranden skrev den 8 maj, 2007 kl. 00:58 Gött! ....ja, du har väl väntat flera år på att slippa den rollen, helst efter att Bergis gick om dig! Å andra sidan är han ju inte aktiv spelare än, Lill-Direktören, så du får nog stoltsera med titeln yngst ett par decennier tilll tror jag.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer