Jkpt skrev den 7 maj, 2007 kl. 20:01 Gratulationer Gött, änteligen så slipper man vara yngst i CDR.... Så är det nu dax att införa familjemedlemskap också, eller?? 3st för 50kr?? Kassören; du är alltid välkommen till Sveriges Jerusalem! SVenne, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer