gothenburgos skrev den 20 april, 2007 kl. 20:30 funkar ...jag säger det funkar. Jag dyker helt enkelt upp den 12:e, forhoppningsvis inte för sent. Och sedan kan vi lira lördag (utan kopojkioni) och sedan lite gött D&D på söndagen... le bog, los ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer