Spel bokat alltså!? Jag föreslår att vi bokar in spel den helgen! Mest för att Bogen och Svenne kan båda två och att Sekreteraren inte kan de följande två helgerna heller. Alltså valfri underhållning för oss andra på lördagen och D&D under söndagens dag och eftermiddag!? Definitiva svar från er övriga inom kort vore ju att föredra!!!


Senaste kommentarer