MMM Alltså, att jag dyker upp på lördagskvällen är inte stor chans, då ska jag ha haft tråkigt i Danmark, vilket är högst otroligt eftersom jag ska åka dit för att dricka öl. Men jag kan vara med och spela på söndagen. Men å andra sidan vill jag ju inte att ni spelar D&D på lördagen, det skulle kännas surt.


Senaste kommentarer