svenne skrev den 19 april, 2007 kl. 19:08 12:e Jag tycker att vi kör den 12:e, så får vi se om kidde orkar dyka upp. Om inte annat kan vi ju lira D&D på söndagen, mitt på dagen, fram till kvällningen?? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer