Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 19 april, 2007 kl. 17:39
Ha ha ha ha! Det vore ju en upplevelse det! Själv har jag fixat så jag kan spela då om det är spel... vilket det inte verkar bli uppenbarligen, synd. Hur ställer sig alla till helgen efter i så fall? Bogen verkade ju kunna lördagskvällen och söndagen då också (om han hoppade över b-laget).... Fast skulle det vara så att Sekreteraren själv anser att det går att spela den 12:e så är det faktiskt helt ok för min del. Det verkar ju som om flest personer kan just den helgen. Vi är ju dessutom vana vid att åtminstone någon spelare somnar in framöver kvällskvisten.
Vänta …