Kassören skrev den 19 april, 2007 kl. 03:29 Napoleon? Jag är lite sugen på ett parti Napoleon in Europe med Ordföranden och Kidde när Kidde kommer hem glad i hatten på lördag kväll den 12:e. Gärna med lite nya regler också. 🙂 Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer