kidde skrev den 19 april, 2007 kl. 02:05 MMM Det är nog kört för mig den 12. Ska åka till Danmark tydligen. Vi åker lördag morgon och kommer visserligen hem på kvällen, men tror knappast ni vill spela rollspel med mig då. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer