kidde skrev den 17 april, 2007 kl. 17:28 MMM Jag slänger in ett kidde100 på att jag kan den helgen också då. ska inte jobba i alla fall, man har en svag känsla av att det kan vara nått den helgen. Söndagen kan jag i vilket fall, lördagen är jag som sagt 100 på att jag kan. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer