Jkpg skrev den 15 april, 2007 kl. 23:02 Tjockt 2 Lördagen den 12 maj verkar funka bra för mig också. skulle kunna tänka mig att invänta bogen hör i Jkpg, så vi kommer ner i vettig tid. Antar att det är D&D som gäller då, eller? hur ser det ut för övriga CDR:are den helgen?? Svenne, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer