tjockt..... Jag har matcher varje helg i maj, men jag skulle kunna åka efter någon lördagsmatch och dyka i Alseda på kvällen en lördag, 12:e ser bäst ut just nu (ingen b-lagsmatch på söndagen). Men även 5:e eller 19:e skule funka(alltså jag kommer hem lördagskväll), fast då missar jag b-lagsmatcher på söndagen, men det är lugnt. Det är det bästa jag har nu, då skulle vi ju kunna spela lör-sön iallafall... das Bog......,


Senaste kommentarer