Ordföranden skrev den 11 april, 2007 kl. 13:10 Nej......... Det är klart.... då kommer ju Kassören att svälta ihjäl under spelhelgen, och det vill vi ju inte! Kan de få som är intresserade istället kolla upp första eller andra helgen i maj då!? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer