Vet inte hur det blir med kräftfesten, och inte heller med Sommanssons födelsedagsfest jag hört ryktas om. Men det är ju inte omöjligt att man närvarar.
Håller med Kassören, borde väl gå att spela även i augusti. Ska ta en rejäl kik i schemat, undrar om jag inte skulle spela musik sista helgen i juli...


Senaste kommentarer