Svenne skrev den 4 april, 2007 kl. 20:50 hmmm..... Tyvärr så kan jag inte spela helgen efter påsk. Surt, men så blir det tyvärr ibland. Har inte riktigt koll på när jag kan spel härnäst men det ska väl förhoppningsvis klarna under påskhelgen. Glad påsk alla CDR:are! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer