Spel nästa gång!? Hur ligger läget med förslaget om spel redan helgen efter påsk igen? Vilka kan, vilka kan inte, och för de som inte kan, vad gäller för andra datum i så fall? Som jag har förstått det så kan Sekreteraren, Kassören och jag själv i alla fall.... och troligen Svenne H - det borde ju kunna bli spel bara på det i så fall.... Ordföranden,


Senaste kommentarer