kidde skrev den 29 mars, 2007 kl. 22:25 MMM Låter bra allt det här. Gött med lite western imrogon. och vad det nu blir på söndag när jag sovit ruset av mig. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer