Svenne skrev den 29 mars, 2007 kl. 22:19 Brolle vs Balle.... Ok gött att höra, tyvärr kan jag bara var med på imorgonkväll som det ser ut nu. Värt att veta för de som ska åka med mig så är faktiskt baksätet lätt att spola av.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer