Ordföranden skrev den 27 mars, 2007 kl. 16:39 Goa grejer! Ja, men då verkar det ju som om det blir en helhelg med spel då i alla fall, samtliga dagar! Vi lär väl vara klara för spel runt 19.00 på fredag. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer