Kassören skrev den 20 mars, 2007 kl. 22:40 Fint.. ..men vad ska vi spela? D&D känns sådär vettigt om vi behöver spela bort Bogen som inte kan, spela in Bergis och uppdatera Svenne som inte var med senast. Western och lite Zug um Zug, kanske? Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer