Ordföranden skrev den 20 mars, 2007 kl. 22:07 Tarmis Jag snackade med Bergis, och han kan troligen spela den helgen, och definitivt på fredagskvällen. Ska vi säga att sista helgen i mars nu är inbokad för spel med start cirka 19.00 på fredagen!? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer