MMM Okej, som det ser ut nu, så kan jag, ordföranden, dod och bogen sista helgen i mars. Då är det väl bara att spika den då. Vi har ju spel så vi klarar oss utan svenne och bergis om så blir fallet. Har bogen börjat spela handboll? är inte det en sport för bögar som inte kan spela fotboll!


Senaste kommentarer