Javoll Jag har sista handbollsmatchen nästa helg, efter det så har jag en hel del lediga helger igen. Jag har funderat på att åka ner till Vetlanda sista helgen i mars, kan nog både fredag och lördag i så fall eftersom kröken kan vänta till påsk. Det är ju Nordirland - Sverige onsdagen innan också, Ordföranden och Sven kanske är sugna på att gå till O'leary's eller SS eller nått? Bergy,


Senaste kommentarer