Ordföranden skrev den 14 mars, 2007 kl. 15:33 Annandag ....skulle väl vara om annandagen är aktuell också? Fast då måste väl de flesta ändå åka hem på kvällen kan jag tänka mig. Får se hur det blir med mitt deltagande som sagt. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer