Påsk ...som sagt min sämsta helg, men jag ska undersöka saken närmare. Om det sups på lördagen på sina håll vet i fan om det är lönt för mig att åka ner en dag. Men vi får väl se när det närmar sig. Svenne H verkar för övrigt vara tveksam till just påskhelgen, men skulle kolla upp alla tre helgerna så fort så möjligt.


Senaste kommentarer