kollar läget.......... ......jag ska kolla läget på den helgen också för säkerhets skull, men som sagt är det väldigt tveksamt. Möjligheten ligger väl i så fall om man koncentrera spelet på påskafton och påskdag i så fall... folk lär ju vara lediga på måndagen efter....


Senaste kommentarer