Zuck um zuck? jag kan inte spela sista helgen i mars (30-31-1) eftersom jag har match både lördag och söndag. Helgen efter däremot (6-7-8 april) verkar vara helt fotbollsfri, så då skulle jag kunna dyka upp i Alseda för en sjuhelvetelusisk spelhelg i god 1996-anda... det är det bästa jag kan erbjuda just nu... Fredrik Airosto, Göteborg,


Senaste kommentarer