Ordföranden skrev den 11 mars, 2007 kl. 18:31 Nästa spel Det har snackats om spel om tre veckor igen, alltså sista helgen i mars - alternativ kan andra helgen i april fungera också. Alla intresserade borde kolla upp om dom kan så fort så möjligt! D&D är nu dessutom åter igång, mycket trevligt! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer